PzKpfw VI King Tiger, part 1., IFL 1944
PzKpfw VI King Tiger, Wehrmacht,armor.
Iron Front Liberation 1944
Originální skin, vzhled vozidla v základní hře, předloha na oficiálních stránkách hry.
The original skin, the look of the vehicles in the base game, template on the official website of the game....
2 Screeny původní základní kamufláže vozidla ve hře
Two screens of the original basic camouflage vehicles in the game
+
*******************
My skins
Moje textury pro tank
PzKpfw VI King Tiger,
part 1.
1
detail a vzorová předloha zde: click
Skin ve formátu *.paa + png ke stažení zde:
Skin in the format *.paa + png to download here:
http://www.uloz.to/xrwn1bU8/kingtigercamod1-zip
konkrétní příkaz do iniciačního pole vozidla pro tento skin:
a specific script to the initiation field of the vehicle for this skin:
this setObjectTexture [0,"kingtiger_d1_body.paa"];
this setObjectTexture [2,"kingtiger_d1_tur.paa"];
this setObjectTexture [3,"kingtiger_d1_wheel.paa"];
*******************
2
detail a vzorová předloha zde: click
Skin ve formátu *.paa ke stažení zde:
Skin in the format *. paa to download here:
http://www.uloz.to/x1JFa42G/kingtigercamod2-zip
konkrétní příkaz do iniciačního pole vozidla pro tento skin:
a specific script to the initiation field of the vehicle for this skin:
this setObjectTexture [0,"kingtiger_d2_body.paa"];
this setObjectTexture [2,"kingtiger_d2_tur.paa"];
this setObjectTexture [3,"kingtiger_d2_wheel.paa"];
*******************
Pozor, instalace do hry je možná POUZE ve formátu *.paa
Pri instalaci skinu ve formátu *.paa přímo do adresáře mise je nutno otevřít misi v editoru a vepsat do iniciačního pole (init) vozidla script
this setObjectTexture [0,"název_souboru_skinu.paa"];
Soubor si můžete přejmenovat, příklad: my_skin.paa.
Přípona *.paa MUSÍ zůstat zachována!
DO iniciačního pole vozidla by se to zapsalo takto:
this setObjectTexture [0,"my_skin.paa"];
Číslo 0 v závorce označuje umístění skinu na modelu vozidla, nutno zachovat!
*******************
Watch out, the installation of the game is ONLY possible in the format *. paa
When you install the skin in *. paa directly to the directory of the mission it is necessary to open a mission in the editor and enter into the field of initiation (init) script
this setObjectTexture [0, "the_name_o_ a_skin_file. paa"];
You can rename the file, for example: my_skin. paa. File extension *. paa MUST be maintained! To the initiation of the vehicle would be called as follows: this setObjectTexture [0, "my_skin. paa"]; the number 0 in the parentheses indicates the location the skin on the model of the vehicle, should be retained!
hiddenselection legend:
0 = hull
1 = tools
2 = turret
3 = wheels
*******************